tirsdag den 14. maj 2013

Nails; pink/gold glitter

Hej bloggen - tænkte jeg lige ville vise jer nogle pink glitter negle jeg lavede idag. Synes de er ret fine, og så er de super nemme at lave! Så go for it ;-)

Jeg har brugt en pink basefarve, som er fra L.A. Colors
og hedder "Summertime NP427".
Dertil jeg jeg brugt  en guld glimmer lak fra Hot Makeup,
som hedder "Golden Glamour".
Som topcoat har jeg brugt Niveas "Base and top shine".

Til at starte med har jeg mine almindelige
naturlige gelénegle. Har tit disse naturlige gelénegle,
så jeg bare kan likke almindelig neglelak på og samtidig
have en fin længde.
Jeg starter altid med at lægge en gennemsigtig base lak,
 for at undgå misfarvninger.

Efter et enkelt lag af den pinke lak, ser neglene sådan ud.

Efter to lag pink lak, ser neglene sådan ud - man
kan selvfølgelig selv bestemme hvor kraftig base farven
skal være.

Derefter "dupper" jeg glimmerlakken på for enden af
neglen. Jeg gør det så det får en smule effekt af at
 "glide" lidt ud.

Og wupti - her er der nemme og fine negle, på kort tid.




Her ser I neglene i et andet lys ;-) billeder snyder altid! Remember!
Held og lykke med dem :-)))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)