onsdag den 19. december 2012

DIY tøjstativ


Hej bloggen - undskyld stilheden der er for tiden, men er jo igang med den "kære" SSO opgave ligenu. MEN - fredag morgen, slutter mit kaos (for denne gang) ;-)

Ja, det her er altså lidt en "snyder", og alligevel ikke.. Jeg har nemlig ikke selv været igang med mit DIY (do it yourself) endnu, jeg har blot klippet nogle billeder sammen og skrevet hvordan I selv kan gøre det!
Jeg skal i hvert fald helt sikkert have lavet mig sådan et tøjstativ her, til mine kjoler :-)
Jeg har sat det hele på et billede nedenfor, så i ganske enkelt kan gemme billedet på jeres computer, og huske hvordan man gør!

Jeg har i øvrigt planer om, at det kunne være fedt enten at have det lidt alé på billede, men har også tænkt på at få fat i en stor, nogenlunde lige gren, med nogle kvaster osv. og give den et par omgange med en hvis maling :-)

Jeg håber at I kan bruge det, og vil give feedback, hvis i selv begiver jer ud i projektet!

By the way, er det her indlæg nr. 50 jeg laver til jer ;-)
Husk at følge mit på facebook lige HER

- vil lige tilføje, at det er krogen der forbinder øjeskruerne og tråden, der skal blot laves en lykke (som på billedet) i tråden, og så skal krogen føres igennem både lykken på tråden og øjeskruen.


- disse billeder er lånt fra DanHanger, hvor tingene bl.a. kan købes

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)