onsdag den 12. december 2012

Nye jule gelenegle

Hej bloggen ❤

Igår lavede jeg nye negle - det skulle være julenegle, men må indrømme at jeg ikke er tilfreds (men det er jo ikke noget nyt) - synes ikke de er så julede, udover den røde farve. Udover det synes jeg ikke at det med de hvide sten er blevet flot - jeg gjorde så de gik i med neglen så der var en jævn overgang - og det skulle jeg ikke have gjort.. Gjorde det fordi jeg ofte tager neglelak ovenpå og det kan jeg jo ikke, hvis der er sten der buler op - men synes det er meget pænere når stene ikke er filet så meget ned. Hvad synes I? :-)





4 kommentarer:

  1. Hvor er de fede!!! :O Håber du vil kigge forbi min blog. Måske kunne vi følges via bloglovin?
    http://afashiondairybyamalie.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Amalie - det kan du tro jeg vil! Og mange tak, er ellers desværre ikke selv helt tilfreds med dem :-)

      Slet
  2. Hvor er det kreativt - Flot :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes du virkelig? Tusind tak - er ellers sikker på at det kunne have været bedre ;-) men det er jeg glad for du synes!

      Slet

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)