tirsdag den 11. december 2012

Goodiebox bestilt

Hej søde læsere!

Ja, nu har jeg tilmeldt mig Goodiebox og nøj hvor jeg glæder mig til at modtage den første (..kan ikke vente på at den kommer - bestilte faktisk allerede sidst i november og satte mig på venteliste i oktober, men der er så så så lang en kø om at være med!

Med Goodiebox får du en masse lækre produkter i specialstørrelse, og i kan se de forrige her.
I kan komme med på bølgen og tilmelde jer HER - men vær hurtige! :-)

Goodiebox koster 119 kr. om måneden og det er med forsendelsen og det hele - der er INGEN binding, så du kan framelde dig til hver en tid - håber I synes det er ligeså fascinerende som jeg selv gør - og mange af jer har helt sikkert hørt om det før!


Her er Goodiebox' egen beskrivelse, som du kan se på deres hjemmeside, lige her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)