fredag den 14. december 2012

SSO opgave (!!!!)

Hej bloggen

Jeg har idag fået udleveret en opgaveformulering til en SSO (stor skriftlig opgave), som jeg skal lave på 2. hf år. Jeg må derfor nok desværre indrømme at I ikke kommer til at høre så meget fra mig den næste uges tid. Opgaven skal afleveres fredag den 21. december, hvor min klasse derefter holder julefrokost med bowling, spisning og hygge. Jeg har indtil nu læst en masse om mit emne, som er Hitlers vej til magten - men det med at skrive, er jeg ikke rigtigt begyndt på endnu.
Vi skal skrive 15 siders brødtekst, og ved siden af skal der jo være alt det man plejer at have, så som indholdsfortegnelse, indledning, konklusion, litteraturliste osv.
Puuuh.... opgaven tæller meget, så er liiiidt stresset ligenu.. Jeg kunne sagtens skrive 15 sider om alt og ingenting til jer - men om Hitlers vej til magten? Aaaargh.. håber det kommer til at gå god, for ligenu er jeg ikke i min bedste tro på det.

Wish med luck :-)


Kh Debbie Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)