torsdag den 13. december 2012

Jeg tester: EasySun by Medica Nord

Hej skønne læsere!

Jeg har endelig fået afprøvet den "self tanning spray" jeg købte for noget tid siden. Den jeg har testet er Easy Sun fra mærket Medica Nord, som kan fåes i Matas til 99 kr :-) den er på hele 200 ml, så den er jo i den billige ende.

I forhold til prisen, må jeg ærligt sige at jeg faktisk allerede er lidt glad for den. Jeg har altid været meget bleg - min hud og sol duer ikke sammen. Får altid solallergi og nej.. solarie er ikke bedre.
Har forsøgt mig en del en almindelige former for selvbrunere til at smøre på, men for det meste får jeg både striber og misfarvninger - den bedste jeg har prøvet er dog den fra Matas' egne striber, hvor der faktisk kun er 2 % selvbruner i, så hvis det ikke bliver 100 % jævn, kan man udligne det lidt med et nyt lag.. men må indrømme at jeg hader den der klistrede effekt på kroppen bagefter.
Men tilbage til Easy Sun! Da det er en spray er den jo for det første utrolig nem at fordele på kroppen - første gang må jeg indrømme at jeg fik sådan nogle striber, som om at det var løbet, ved albuerne på underarmen, fordi jeg havde holdt den lidt for tæt på.. men forsøgte at skrubbe det meste væk (og det var svært!) og størstedelen forsvandt da også.. derefter tog jeg et lag mere, for at se om jeg kunne jævn det på den måde - og ganske rigtigt.. nu ser det faktisk rimelig fornuftigt ud, og det er blevet pænt jævn - man skal bare lige lære at "køre" med den.
Den er en smule orange i det, men det er ikke så meget - og hvis man tænker på hvor bleg jeg er, og det er meget (!!!), så er der ikke noget at sige til det. Men et godt råd - det er altid bedre at holde den lidt for langt fra kroppen end for tæt på - og hellere mange tynde lag end et tykt, det bliver meget mere jævnt så. Hvis du gør det på badeværelset er det en god ide at lægge et håndklæde evt. ud på gulvet, da det ellers bliver helt klistret bagefter (og du bliver HELT mørk under fødderne.. ups)
Og bonus! Den kan også bruges i ansigtet uden problemer!
Jeg har haft mest gavn af den på mine arme, hals og bene indtil nu.

I kan købe den på Matas' hjemmeside lige her eller i en af deres fysiske butikker til 99 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)