mandag den 3. december 2012

Køb billige Spike heels på eBay (uden told/moms)

Ja, du hørte rigtigt - har fundet disse sko på eBay, og som i kan se på siden (link under billede), er der ingen told på da de kommer fra et EU land, og de koster derfor kun 268,40 kr - hvilket jeg selv synes er ret billigt ;-)
Måske er de ikke indetiske med Jeffrey Campbells Spike shoes, men ja.. jeg er simpelthen for nærig til at give 1200 kr. for et par sko lige nu - så synes det her er et mere end fantastisk alternativ :-)
Jeg har i forvejen et par efterligninger af JC Lita modellen (som jeg dog har givet en del mere for en hvad disse koster), men den er jeg utrolig glade for :-) kunne rigtig godt tænke mig et par fra JC, men det bliver ikke lige nu - men det kan være det kommer på et tidspunkt.

Hvad synes I om de (utrolig lækre) heels?
Der er to modeller, "PU" og "Suede" - den ene i kunstlæder (vil jeg tro) og den anden er en form for mat stof. Jeg kan helt klart bedst lide PU modellen.

Dette er PU modellen

Dette er PU modellen

PU nederst til venstre - Suede øverst til højre
Find skoene HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)