tirsdag den 29. januar 2013

Jakke med læderærmer

Hej bloggen!
Se lige denne skønne jakke fra eBay - i har sikkert set den før. Den er jo identisk med jakken fra Zara til omkring 1300 kr! Spørgsmålet er selvfølgelig om den så er god i kvaliteten osv, da denne ikke engang koster 200 kr lige HER, men man har da lov at håbe!
Lige nu overvejer jeg meget kraftigt, om denne skal en tur med posten hjem til mig, så snart vi rammer den 1. :-)

Hvad synes I om den og er der nogle der har erfaringer med den?








8 kommentarer:

  1. Hej Debbie:-) fik du bestilt denne jakke? hvis ja -hvordan er kvaliteten og hvordan gik handlen? KH Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej - ja det gjorde jeg, men fik den desværre aldrig, så fik mine penge tilbage af eBay :-) desværre! Er stadig på jagt :-)

      Slet
  2. Jeg har den jakke i large, som jeg gerne vil sælge da den ikke passer mig! Det er så ærgerligt, da den er super flot! Jakken passer mere som en medium end en large. Skriv hvis I er interesseret!!!

    SvarSlet
  3. Hej rim elfin den kunne jeg godt være intra i, kan du sende billeder og hvad har du tænkt af pris? Mvh Line

    SvarSlet
  4. Hejsa. Hvad hedder jakken da kan ikke finde den på E-Bay...

    Att Rim Elfin: det du siger er at den er lille i størrelsen? Jeg bruger L som hvis jeg køber XL

    / Lisa

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisa - hvis du søger på "Woman Casual Fashion PU Leather Sleeves" skulle der meget gerne komme nogle frem! :-) desværre har jeg ikke formået at finde den i XL (som i virkeligheden er L) endnu, men ja - vælg altid en størrelse større :-)
      Sig meget gerne til, hvis du i din jagt finder den i XL :-)

      Slet

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)