lørdag den 5. januar 2013

Naturlige gelenegle

Hej bloggen

Lavede i forgårs en ny omgang gelenegle. Jeg har rigtig mange gange aftalt med mig selv, at nu skulle jeg gå "naturel" og lave nogle naturlige gelenegle - men hver evig eneste gang, er det endt med at jeg har taget glimmer eller andet på alligevel (jamen.. det er jo så flot!) men nu skulle det altså være! Har givet dem en god længde, da jeg bedst ka lide dem sådan, men de sidste par gange har jeg også lavet dem en smule kortere end jeg plejer.

Hva synes I? Bedst med neutral eller glimmer, farver og pynt?

Jeg regner nu alligevel med lige at prøve at køre et tyndt lag glimmer neglelak over, senere idag eller måske imorgen ;-) det kan jo fjernes igen!

Vi ses ❤❤❤



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)