torsdag den 10. januar 2013

GOSH 549 Holographic hero, neglelak

Hey you ❤

Haft en god dag? Min har været okay.. har været syg (som mange andre) de sidste par dage, men det er meget bedre idag - så det går den rigtige vej!

Ville lige vise jer denne neglelak jeg købte i Matas idag - ved en fejl faktisk, lidt. Skulle derind efter pebermynte olie, til min snottede næse (hjælper i øvrigt rigtig godt med et par dråber, kogende vand og en håndklæde over hovedet!), og havde inden det fundet en gammel neglelak, som desværre var tom og halvt indtørret, så måtte have en ny (for kunne selvfølgelig ikke undvære farven). Farven jeg skulle have haft, var 555 Silver, men kom til at købe 549 Holographic hero, som er den på billederne, da de ikke havde den anden, så forvekslede dem. Opdagede det først da jeg var kommet hjem igen - synes nu egentligt den er okay, 555 er bare mere sølv i det og uden 'farverne'. Neglelakken koster 59,95 kr. og kan også købes på Matas' hjemmeside.
Hvad synes I om den









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)