fredag den 3. januar 2014

Undskyld

Hej bloggen - jeg har lige et kæmpestort UNDSKYLD til jer! Jeg har som i nok har lagt mærke til, ikke blogget ret meget den sidste tid - som nogle af jeg har jeg gået i skole i Skotland i 6 uger. Da jeg så kom hjem først i december, skulle jeg læse til eksamen, da jeg så endelig var færdig, skulle jeg julehygge med familie, venner og veninder - og ja, tiden har bare ikke rigtigt været der, og jeg har største delen af tiden slet ikke haft en computer ved mig. Undskyld undskyld undskyld! Jeg vil forsøge at rette op på det, for hvor er det godt nok en øv følelse at sidde med ligenu!
Om ganske kort tid, kommer der en lille, hurtig og meget nem idé til sunde pandekager, som jeg har lavet her til morgen :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)