torsdag den 6. marts 2014

Hjemmelavede chips

Hej bloggen - ja, så forsøgte jeg mig med de hjemmelavede chips. Igen... sidste gang med både kartofler, rødbeder og gulerødder var ikke så vellykket og smed det hele ud - tror fejlen var at jeg ikke gav grill de sidste 5 min. og de lagde alt dor meget oveni hinanden.

Den her gang er det gået noget bedre synes jeg - jeg har brugt omkring 7 mellem størrelse kartofler tror jeg.
Skåret dem allesammen med en smart smart køkken maskine jeg har til grøntsager :D og så har jeg vendt dem i en lille smule oliven olie, med lidt paprika, soya og lidt salt.
Derefter har jeg lagt dem enkeltvis ud på en bageplade og givet dem ca 25 min ved 180 grader og derefter 5 min på grill - men hold øje med dem, ingen ovne (eller kartofler;)) er ens :)

Af to fyldte bageplade blev der en skål, som på billedet.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)