tirsdag den 16. april 2013

Bikini med frynser

Hej bloggen

Er ligesom mange andre faldet over disse super fine frynse bikinier - synes de er SÅ søde!

Har fundet dem på hjemmesiden USP1 hvor den kan fåes i flere forskellige farver til 269 kr. og så har jeg fundet den i en super fin gul farve på Nelly til 479 kr. hvilket jeg dog synes er lidt dyrt.





Jeg vil dog helst have bikinien med stropper, og købte sidste år en i lilla med stropper - og ville se om jeg kunne finde en anden farve end den, så prøvede også lige på eBay og vupti! Der er de også i massevis! :-) både med og uden stropper!
I kan finde den uden stropper lige HER til kun 75 kr. ca. og lige HER kan i både finde den med og uden stropper til ca. 60 kr. :-)


3 kommentarer:

  1. hvorfor er der forskel på priserne? den til 60 kr er både top og bund ikke? ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare fordi det er to forskellige sælgere - tror de er præcis de samme, men kan faktisk se at de er faldet i pris siden jeg lavet indlægget, så de er endnu billigere nu :-)

      Slet
  2. Hej Debbie. Det er en fin samling af bikinier med frynser du har fundet :) Det er faktisk ret svært at finde en enkelt butik der har et stort udvalg af dem. Jeg har selv samlet en del på min side: http://www.bikini-2014.dk/badetoej/bikinier/bikini-med-frynser/.

    Et andet godt sted er http://miss-diva.dk/produkter/bikini-monokini/ de har også et ok udvalg af bikinier med frynser.

    SvarSlet

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)