mandag den 19. august 2013

Neglelak hylder

 Hej bloggen!

Som nogle af jer måske kan huske, nævnte jeg på et tidspunkt (for lidt for lang tid siden... undskylder) at jeg var gået igang med et lille projekt med nogle hylder til at opbevare mine neglelakker på - det projekt er jeg endelig blevet færdig med, og er SÅ glad for resultatet.

Jeg købte en meget lang pind i den tykkelse og bredde jeg synes var passende i Jem & Fix, til ca 130 kr - så fik jeg dem til at save dem over i 4 lige lange stykker for mig (mener de er 1,2 meter stykket), derefter sleb jeg dem.
Jeg malede dem først med noget almindeligt akryl maling, men synes resultatet blev for mat og den dækkede meget dårligt, så istedet hentede jeg en spraymaling i Jem & Fix til omkring 50 kr, som jeg istedet malede dem med (udendørs selvfølgelig ;)) - så kom mine forældre en tur igår, hvor min far borede dem fast på væggen for mig - og wupti, I kan se det færdige resultat lige nedenfor.


Det er meningen at jeg skal have spartlet "hullerne" og så males igen (ikke med spray), men kan ikke bestemme mig for om det er bedre at lade dem være som de er.
Tingene jeg har brugt, kan I se billeder af nedenfor - men det er egentligt simpelt nok.






Hope you like ❤

2 kommentarer:

  1. Det ser ud til at være en vældig god måde at få opbevaret sine mange neglelakke :-) det ser fint ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er allerede blevet glad for det! Dog er det stadig ligeså svært at vælge farve ;) dejligt at du kan lide det!

      Slet

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)