mandag den 3. juni 2013

Hurtig lyn-reparering af gele negl

Hej bloggen!

For lidt tid siden skulle jeg til noget, hvor neglene gerne måtte være lidt pæne. Jeg havde gele på, og de var vokset et stykke ud, så de var ikke helt så flotte som de havde været og derfor havde jeg taget neglelak ovenpå (som jeg ofte gør, når de snart skal til at af), og selvfølgelig.. flækkede en af dem i den ene side da jeg så var på arbejde!
I sådan en situation en en lim med pensel altså et hit.. hvis man lige skubber neglen en smule op hvor den er flækket, limer så der også kommer lim 'under' negle, og presser ned - wupti, så sidder den fint igen - og så lige en omgang ny lak - så kan de godt holde aftenen/natten ud ;-)

I kan finde limen jeg bruger på eBay til 6 kr. lige HER
(min lim var ved at være tom og havde samtidig været væltet, så den er ikke helt så fin på billedet længere ;-) - men har selvfølgelig anskaffet mig en ny ;-))


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)