mandag den 24. juni 2013

Snart student!

Hej bloggen!

Undskyld mit fravær de sidste par dage - har været optaget af eksamen (og arbejde som sædvanligt;-)) - onsdag kl. 14.00 får jeg nemlig en fin lille sød lyseblå hue på hovedet. Jeg glæder mig rigtigt meget - de sidste to år har været nogle af de sværeste jeg har haft skole mæssigt, og derfor glæder jeg mig også ufatteligt meget til at kunne sige at jeg har faktisk er færdig, og nu har fået huen på - og så skal der festes!

Allerede nu hvor de første er blevet studenter, har jeg set en masse på facebook omkring hvilken hue der er den rigtige.. hvor rigtig mange siger den røde - det ville jeg sikkert også sige, hvis jeg selv fik rød hue på - men jeg synes faktisk ikke der er en hue er der rigtig eller forkert. Så længe at huen passer til dig (eller hvem der nu får den på), så er det den der er den rigtige, ikke?
Er selv glad for at få den lyseblå på (HF) - til august skal jeg supplere med HGS som tager 13 uger (eller 16 hvis man vælger at tage 6 af ugerne i Skotland), som gør at jeg også har HG.

Billedet er fra www.hoptimistshop.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)