tirsdag den 27. august 2013

Nyt navn på bloggen

Hej med jer!

Da jeg føler at der er en del (lidt for mange..) der mistolker navnet "Alle elsker Debbie", har jeg bestemt mig for at finde et andet. Jeg har fundet frem til "Debs Verden" og det bliver lavet om i løbet af dagen, både her og på facebook.
I må meget gerne komme med feedback til mig - hvad I synes om det gamle, og det nye navn.
Det har taget lidt tid at bestemme mig, da jeg enlig godt kunne lide det gamle navn - som ikke kom fra mig, men fra serien "Alle elsker Debbie" - desværre er der mang der ikke har fulgt mig længe nok til at kunne vide det - men "Debs Verden" bliver nu det nye navn - og håber I tager imod med kyshånd ;)
- der kommer i øvrigt snart en give away til jer kære læsere! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)