lørdag den 3. august 2013

Pesto pastasalat

Hej bloggen ❤

Har netop lavet pasta salat, da to af mine søde veninder kommer iaften og griller - jeg har lavet den med pesto og da den er ret lækker og nem, ville jeg lige dele den med jer!


Jeg har brugt følgende:
Ca. 250-300 g. fuldkorns pasta skruer
Ca. 100 g. pesto
1/2 dl græsk yoghurt dressing 
En lille smule oliven olie
2 tomater skåret i både
1/2 kop ærter 
Solsikkekerner

Kog først pastaen med lidt salt og lad den køle af (køl den selv af med koldt vand hvis det skal gå hurtigt). Bland pesto og dressing i - derefter olivenolie, men pas på den ikke bliver for smattet.
Put en smule solsikkekerner i sammen ned ærter og tomater, og bland forsigtigt.
Drys lidt solsikkekerner på toppen - woila!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)