fredag den 3. januar 2014

Middag: ostetarteletter

Hej igen!
Har nu været ved tandlægen - med 0 huller - slap desværre ikke for regningen :D men tænkte at jeg lige ville prøve at lave nogle ostetarteletter - ved ikke om i har hørt det før?
Det er rigtig nemt, og super lækkert.
Jeg har bare lavet dem lidt på slum, så ved ikke rigtigt hvor meget af hver del jeg har brugt, men ikke meget :) 

Du skal bruge:
1 æg
Skinke (jeg brugte tern, omkring 50g.)
Revet ost (omkring 70g.)
Frisk basilikum 
Salt

Det hele blandes sammen, og kommes i tarteletter, som derefter sættes i ovnen :)

- og her har du til ca. 6 tarteletter. Jeg kan kun spise to af gangen, så jeg lavede dem til middag igår og spiste to der, varmede to op igen til aften og så to her til middag igen - man skulle tro jeg var blevet træt af dem nu, men overhovedet ikke! Men tror hellere jeg må få noget sundere imorgen ;)

God fornøjelse :)
Å



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)