onsdag den 2. oktober 2013

Goodiebox september 2013



Først har vi "Look Beauty, Cheeky Trio" hvori der er en bronzer, en blush og en highlighter - og faktisk er jeg overrasket over alle 3. De er gode og kraftige i farven, og ikke "kunstige" som jeg først troede.
Prisen for dette produkt er 89,95,-

Så er der en "Mua Trio Lipgloss" hvori der er 3 forskellige farver og en lille pensel - penslen er elenlig, så har brugt fingrene istedet, og også her er farverne ret fine, og slet ikke som de ser ud til ved første øjekast.
Prisen for dette produkt er 39,95,-

Der er også en "Fashionista Secret Gel Eyeliner 24/7 Style" i en fin skinnende brunlig farve - selve indpakningen er jeg ikke så vild med, tror den bliver træls når man har brugt den første halvdel og så skal til at bøvle med at få penslen ned, så man kan bruge det sidste - men farven er rigtig fin og enkel, dog virker den ikke til at holde voldsomt godt, den flader en smule ud med tiden, men forsvinder ikke helt.
Prisen for dette produkt er 69,95,-

Pudder er der også, nemlig en "Look Beauty Matify Me" som også virker ganske fin. Det er uden tvivl en pudder jeg vil bruge, inden jeg går ud og køber en ny, men det er nok ikke en jeg selv vil købe igen.
Prisen for dette produkt er 89,95,-

Til sidst er der en øjenskygge af navnet "Look Beauty Statement Eyes", som jeg virkelig synes er hæslig.. farven er dårlig, man skal have meget på for at kunne se den og ja... jeg synes den - som det eneste - er elendig ;)
Prisen for dette produkt er 39,95,-


Jeg skal nok få brugt nogle af tingene i den her boks, men generelt er jeg ikke tilfreds - hvilket jeg desværre heller ikke var sidste gang. Det er også en af grundene til at denne boks bliver den sidste for mig i denne omgang (og så fordi jeg snart skal til Skotland i 1½ måned, men det kommer I til at høre mere om senere).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)