søndag den 27. oktober 2013

Undskyld stilheden

Hej bloggen - mange tusind gange undskyld for den manglende blogging den sidste uge. Jeg går ligenu i skole i Skotland, hvor jeg skal være i 6 uger - ja, eller 5 uger, for der er jo allerede gået 1 uge :)
Her er virkelig elendigt net, det kan nærmest kun lige bruges til at tjekke facebook og lidt småting, ikke nogle meget at uploade videoer, indlæg, billeder eller noget - og når man endelig kommer på, bliver man smidt af igen hvert 5. minut (10 minutter hvis man er heldig;)) 
På skolen er nettet heller ikke fantastisk, så det er lidt øv - går på City Of Glasgow College, som ja - ligger lige midt i Glasgow. Alt foregår på engelsk, så det bliver jeg forhåbentligt snart rigtigt god til.

På grund af det dårlige net, tør jeg ikke at live hvor mange indlæg der kommer - men indtil jeg igen kommer hjem fra Skotland, kan I følge mig på facebook (Debs verden - blog) hvor jeg fra idag af, vil forsøge at opdatere lidt - højest sandsynligt både om turen, køb og andre ting :)

Håber I alle har det godt ❤️❤️❤️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)