mandag den 18. november 2013

Instagram

Hej bloggen - som I jo nok ved, er jeg ligenu i Skotland. Jeg har vaeret her siden den 21. oktober, og skal hjem igen den 2. december (om lige praecis 14 dage!). Jeg synes det har vaeret haardt at vaere saa langt vaek hjemmefra, men det har vaeret en god tur indtil nu og naar alt kommer til alt og man kigger tilbage paa det hele, saa er tiden jo enlig gaaet hurtig nok.
Jeg gaar paa City of Clasgow College herovre - og dummede mig lidt her til morgen. Kunne ikke forstaa hvor alle de andre var henne, og taenkte at jeg maatte nok hellere til at komme afsted hvis jeg skulle komme til tiden - foerst da jeg kommer op paa skolen, kommer jeg i tanke om vi skulle moede halvanden time senere idag - bum bum :D men saa kunne jeg jo lige benytte tiden paa at lave lidt paa en af mine opgaver, og selvfoelgelig ogsaa lige lave et indlaeg til jer :)

Her er lige et billede fra Insta, som jeg har opdateret loebende mens jeg har vaeret herovre (noget mere end jeg har faaet opdageret bloggen - undskyld for det :))


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)