onsdag den 20. februar 2013

Dip dye; lyst/lilla

Hej bloggen!

Hvad synes I om dip dye? Kunne i finde ud af at springe ud i det?
Jeg har tidligere lavet et indlæg om Color bugs fra Kevin Murphy, som kan fåes lige her.
Det er SUPER smart synes jeg! Jeg fandt noget lignende på eBay, til noget billigere penge - I kan finde et, alá det jeg købte på eBay, lige her.

Jeg har prøvet dem, og kan godt lide resultatet - dog vil jeg sige at dem fra eBay, er lidt noget bøvl at stå med, især hvis man skal gøre det alene. Synes det er sjovt at prøve, og overvejer faktisk at få lavet det permanent - spørgsmålet er bare om jeg tør, eller om jeg skal købe en af Kevins Color bugs istedet.

I dem jeg købte på eBay, er der kun til ca. én gang til håret af hver farve, før den er brugt op - de fungerer sådan at man har vand ved siden af sig, gør dem våde og derefter kører dem op ad håret der hvor det skal være - smart nok, men meget bøvlet, da "pinden" med farve, meget hurtigt bliver mindre og mindre - derfor ville den rigtige Color bug by Kevin Murphy klart foretrækkes - men nu er de andre da afprøvet - og tip hermed givet vidre!

Hvad synes I om resultatet? Kan I lide det og kunne I selv finde på det?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)