mandag den 25. februar 2013

Goodiebox januar 2013

Hej bloggen!

I slutningen af januar, fik jeg februar måneds Goodiebox. Dette var kun min anden box. Jeg var meget begejstret for januar boxen, som jeg fik i slutningen af december, men må indrømme at jeg var skuffet over februar boxen - creme, creme, creme.. og det synes jeg nu jeg har rigeligt af i forvejen. Så nu glæder jeg mig VIRKELIG til at se hvad marts boxen har at byde på - jeg ved at boxen bliver sendt ud i denne uge, så håber snart at den kommer


1. Yogi tea Ginger - full size koster 29,95 kr. med 17 breve.
2. Decubal Ecological Body Lotion - full size koster 69,95 kr. med 200 ml.
3. Oriflame Ecobeauty Smoothing Day - full size koster 312 kr. med 50 ml.
4. Matas Natur Håndcreme - full size koster 49,95 for 80 ml.
5. Naturlig - full size koster 19,95 for en pakke á 4 stk.
6. Philip Martin's Body Shower Juice - full size koster 338 kr. for 500 ml.
7. Mádara Moon Flower Tinting Fluid/Mádara Sun Flower Tinting Fluid - fullsize koster 219 kr. for 50 ml.
8. John Masters Organic Firming Eye Gel - full size koster 399 kr. for 15 ml.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)