mandag den 25. februar 2013

Feedback; dip dye skyllefarve

Hej bloggen

Som I kunne se i mit tidligere indlæg om dip dye,  hvor jeg havde forsøgt mig med nogle color sticks/bugs som jeg havde købt på eBay, i mit hår. Jeg brugte lilla, og tog de i den nederste del af håret - synes jeg har fået en del positiv respons på det - dog var der flere, der var overbeviste om at jeg ikke kunne få det ordentligt ud igen, selvom det var skyllefarve.
Meeeen... efter første hårvask var det næsten ude - der var kun en lille del tilbage. Nu, efter anden hårvask er det næsten helt ude - der er en enkelt tot i den ene side, der har lidt farve, men tænker at jeg har været sjusket med shampoo, og misset en tot ;-) som det ser ud nu, er jeg ikke i tvivl om at det er gået ud, efter en hårvask eller to mere.

Hvis I selv kunne tænke jer at prøve skyllefarven, så kan det købes lige her.
Bemærk at color sticksne skal være våde, før farven kan komme i håret.
I én af de såkaldte sticks, er der ca. til en enkelt omgang.
Jeg tog det i, hvorefter der kun var en lille "stump" tilbage, som jeg dagen efter lige kunne friske op med.







Her er lige lidt inspiration!


2 kommentarer:

  1. hej debbie sofie

    har lige nogle spørgsmål med skyllefarven;-)

    1. drysser/smitter det af

    2. bliver håret tørt af det

    3. kan man børste det uden farven ryger ud

    4. på en skala fra 0-100 hvor glad er du så for at du købte det

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ida :-)

      1. Skyllefarven smittede ikke af den tid jeg havde det i, men jeg ville nok undgå at tage en kridhvid trøje på - selvom jeg havde lyst tøj på, havde det dog ikke smittet det mindste af - dog var min hårbørste lidt lilla bagefter, og man kunne se at jeg havde redt håret hen over vasken, men det var på ingen måde noget voldsomt.

      2. Ja, håret blev ret tørt, så det er ikke noget jeg ville gøre hver dag - men sjovt engang imellem :-)

      3. Håret kan godt børstes ja, men det filtrer også lidt mere end normalt, når farven er i.

      4. Tror det er en 95'er - det var sjovt og prøve, og det er super smart hvis man overvejer at få gjort det permanent - så man kan forestille sig hvordan det er, eller hvis man bare skal have det i håret for en enkelt aften i byen :-) eller måske skal bruge skyllefarve til noget udklædning!

      - vil dog lige tilføje, at jeg er ret sikker på at Kevin Myrphys gør håret knap så tørt som de farver man kan få på eBay.

      Knus Debbie Sofie

      Slet

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)