torsdag den 14. februar 2013

Planer på valentine?

Ja, idag er det jo Valentines Day. Der er rigtig mange der laver planer idag - blomster, biffen, ud at spise, hygge hjemme med stearinlys osv! Jeg synes det er en hyggelig dag og en man skal nyde, hvis man kan. Ligegyldig om det er med din kæreste, en god veninde eller med din familie. Tror de fleste foretrækker kæresten, men dem der ikke har en skal også nyde den - selvom mange singler som regel hader denne dag ;-) meget underligt!
Jeg synes det er dumt at sige at Valentines Day er opreklameret og åndssvag, specielt hvis det er fordi man ikke har nogle at fejre den med - tænk på at der er nogle der ikke har en mor på morsdag, eller en far på farsdag.
Så tag dagen til jer!:-)

Jeg er selv på vej over til min bedste(med bussen, som jeg netop er på vej hen til!), da jeg har lovet hende at hjælpe med at bage til hendes 60 års fødselsdag (hvor vi i øvrigt skal klædes ud! Spændende) og iaften skal mig og min kæreste så spise og hygge med min bedste og bedstefar.
Igår holdte vi fødselsdag for min kæreste, hvor noget familie kom - rigtig hyggeligt.

Håber I hygger jer! Har I planer idag?❤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)