lørdag den 20. juli 2013

Black mask på Dealfighter.dk

Hej bloggen!

Er i øjeblikket stadig på ferie og derfor foregår bloggeriet via. min telefon - så håber det er godkendt alligevel ;-)

Jeg har tildligere fortalt om Black masken, som jeg var ret begejstret for - og I skal jo ikke snydes for et godt tilbud! Ligenu kan I nemlig få Black masken på www.dealfighter.dk til kun 39 kr. som normalt koster 99 kr. Det billigste jeg har set dem til, er 79 kr. stykket, men det kan I jo få to for nu! 
Tilbuddet gælder de næste 2 dage og 6 timer - så piger og drenge, det er med at slå til nu.

På forhånd undskyld for direkte links, men så smart er min kære iPhone desværre ikke ;-)

I kan se mit tidligere indlæg om Black masken lige HER og masken kan købe masken på Dealhunter lige HER 

Hope you like! God dag til jer alle ❤❤❤








Udover alt dette, har Dealhunter også massere af gode anmeldelser på Trustpilot (der vil selvfølgelig altid være et par uheldige med, men størstedelen er positive!)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)