mandag den 1. juli 2013

Cykeltur i regnvejr

Hej bloggen!

Har endelig fået min cykel hjem til mig selv, det er så skønt.
Var ved mine skønne forældre igår, hvor min far grillede lækre oksebøffer og min mor lavede kartofler, flutes og hvidløgssmør til - jeg lavede champignoner med smøreost i! Sååå lækkert - min cykel stod jo ved dem, hvilket den har gjort det sidste års tid.. ja, siden jeg flyttede faktisk - min far har nu skiftet gear på den og min mor har pudset den, så det var en rigtig dejlig overraskelse - jeg sov ved dem og cyklede hjem idag - der er ca. 10 km (og der regnede) og det var helt rart at komme ud at cykle, når det er så længe siden jeg sidst har cyklet på den ;-)

Lige nu sidder jeg med "whitening pen" på tænderne, for at se om det virkelig virker! Men det vender jeg tilbage om senere ;-) rigtig god dag til jer alle

all naturel, i know :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)