mandag den 1. juli 2013

Goodiebox juni 2013





Så kom Goodieboxen for juni endelig - lækkert.

Boxen indeholdt som følgende:
Gosh Mono Eye Shadow i farverne "rusty 02" og "light grey 04"
Gosh Waterproof Eye Shadow i farven "Love that copper"

Gosh Soft 'n shine lip balm i farven "Perfect plum 34"
Rimmel London neglelak i farven "403 hypnotise"
Avéne Thermal spring water, som er et hudpleje produkt til at fugte huden med
+ en prøve på Caviar Repair shampoo og balsam

Denne Goodiebox har temaet The Great Gtsby og 1920'erne - de skriver at den indeholder en opfordring til at turde mere.

Alt i alt synes jeg egentligt det er en fin boks i denne måned, men til at prisen lige er steget fra 119 kr. til 139 kr. for at de kunne forbedre den, så skuffer den også en smule - mest fordi at de ikke helt rammer mine farver. Er ikke for meget til mørk neglelak (men derfor skal den jo prøves alligevel), og har stadig en pink læbestift fra en af de tidligere, så lidt øv med endnu en (og dog, for jeg eeeelsker at pynte læberne;-) har også allerede prøvet den og den er faktisk overraskende dejlig)
Det der spring water synes jeg lyder lidt underligt - og er heller ikke sikker på at jeg får det brugt.. men øjenskyggen "rusty 02" skal jeg helt sikkert nok få brugt!


Har I fået noget andet i jeres bokse, og er i tilfredse med indholdet?(bestemt her efter prisstigningen?)

Hvis I ikke allerede er medlem, kan I bliver det lige HER - det koster 139 kr. om måneden (inkl. fragt og ingen binding), som bliver hævet på din konto ca. d. 10 hver måned, og du modtager boksen sidst i måneden (denne måned blev det d. 1)

2 kommentarer:

  1. Jeg er SUPER tilfreds med min box :) Jeg har altid fået nude farver - som faktisk er pisse grimt til mig - så jeg er vil med farverne i denne boks :) Min er magen til bortset fra at lakken er sort. Men det gør mig intet. Man kan lave masser af fed nailart hvor sort indgår :)
    Jeg synes det er ærgeligt at folk har den opfattetlse at gb har en hel farvepalette af alle tingene og kan håndplukke og pakke hver eneste box specifikt til én person... Sådan fungerer det desværre ikke, og hvis det gjorde skulle prisen ligge omkring 250kr for det ville kræve ualmindelig meget administrativt, logistisk, praktisk osv...

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså generelt er jeg også tilfreds, og jeg synes der er nogle gode ting i, og synes også den lever op til prisen - det eneste jeg synes der er lidt øv, er at jeg mest er til alle de der nude farver, og jeg har hver evig eneste gang fået en masse pangfarver ;)

      Slet

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)