onsdag den 31. juli 2013

Goodiebox august 2013

Hej bloggen! ❤

Så er goodieboxen for august måned kommet! Billeder og indhold ses nedenfor ;-)













Alt i alt synes jeg er boxen for denne måned er okay - jeg havde forventet lidt mere, men den er godkendt. Jeg er lidt ked af at de kører så meget i sundhed for huden, da jeg allerede plejer min hud på min måde og det er derfor ikke det der interesserer mig.

Boxen indeholdt følgende:
Oriflame body scrub, full size 128 kr
A-derma hydrating cream, full size 169,50 kr
Mua kiss proof lip stain, full size 39,95 kr
Famous Sue Moxley bronzer, full size 79,95 kr
Nivea in-shower, full size 49,95 kr
By Ransborg Soya fyrfadslys, full size 59/99 kr
Yniq cosmetic sticks, full size 15 kr
John Frieda body repair, full size 89,95 kr

Bronzeren ser ret lækker ud, den kommer helt sikkert i brug. Lip stain er lige pink nok for min smag desværre, men ellers er den smart.
Yniq kommer helt sikkert i brug - færgen kunne man få Sanne slags i budget mærket i Føtex til ca 8 kr, man kan Ban desværre ikke længere, så det er lækkert at Yniq også laver dem, selvom de er en smule dyrere.
Niveaen har jeg i forvejen, og den er jeg desværre ikke så begejstret for, så den er der nok en anden der får.

1 kommentar:

  1. Den er da fin denne gang, ser det ud til.
    Jeg har meldt den fra i et stykke tid. Har ikke lige råd.

    Årh den nivea er SÅ god synes jeg :)

    SvarSlet

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)