tirsdag den 30. april 2013

April update, eksamener

Hej bloggen <3

Er jeres eksamener ved at begynde? Ved I hvad I skal op I og hvilke datoer?
Vi har idag 12 skoledage tilbage - men vi skal også op i ALT (øv, men selvvalgt)...
Jeg er (så småt) begyndt på en KS-synopsis. Min gruppe (som består af 4 personer), laver vores synopsis hver for sig - dog kan vi selvfølgelig spørge hinanden til råds, og vi har snakket om at læse hinandens igennem, når de er færdige. Jeg kan bedst lide gruppe arbejde, så synes jeg bedre jeg kan tage mig sammen ;-) men håber det bliver godt alligevel.
Vi trak igår, og vi fik USA - den er okay :-)

Har haft en smule travl den sidste tid, da jeg arbejder en del og har været en del sammen med nogle veninder - ren hygge, så det er dejligt. Det er SÅ skønt at sommeren er ved at være på vej - kan slet slet ikke vente til vi skal igang med at grille - har allerede været igang sammen med to veninder, men vi satser på at det går bare lidt bedre næste gang ;-)
Håber I nyder det gode vejr (når det er der!)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)