mandag den 22. april 2013

Følg mig via Bloglovin

Hej med jer!

Har I husket at følge mig på Bloglovin? Der er utrolig mange der skriver og kontakter mig - både via min mail deb.sofie@gmail.dk, men også via facebook - og alligevel har jeg ikke alverdens følgere. Så hvis I alligevel "følger med" synes jeg da at I skal tage at follow - det kræver at I har en bruger på Bloglovin (som er meget nem at lave) og så klikke på dette fine billede, som bl.a er ude i højre side og trykke follow:

KOM TIL BLOGLOVIN HER


- eller kan I klikke på dette LINK, som sender jer til mig på Bloglovin, hvor I skal trykke follow.

Det smarte ved Bloglovin er, at I ikke bare kan følge min blog, I kan også følge utrolig mange andre - alt hvad der interesserer jer! I får et lille bloglovin ikon som dette: , som viser jer hver gang der kommer et nyt indlæg.

Har I ikke en bruger på Bloglovin, og vil I ikke lave en, så kan I også følge mig på facebook lige HER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)