torsdag den 18. april 2013

Blackmask

Hej bloggen!

Jeg fik igår aftes afprøvet Blackmask - og det vil jeg selvfølgelig fortælle jer lidt om :-)

Blackmasken er sort, hvilket jeg synes er lidt sjovt. Jeg tog den kun på i T-sonen og hvor jeg lige synes "det trængte" ;-) den er meget nem at påføre, men husk at lave et nogenlunde ordentligt lag :-) den gjorde en smule ondt at tage af, men langt fra så ondt som at tage Acnekiller masken af! Jeg lod den sidde til det var tørt over det hele, hvorefter jeg 'hev' det af, fugtede ansigt med vand, og tørrede efter med et håndklæde. Min hud var rigtig blød bagefter og havde faktisk en lille urenhed øverst i panden som var rigtig øm, og den er slet ikke så øm idag - så en virkning vil jeg da helt sikkert mene at det har haft :-)

I kan købe masken ved Blackhead til 89 kr. lige HER og faktisk kan i få den ved Smartcaps til 79 kr. lige HER og der er til ca. 5-6 gange alt efter hvor meget man bruger :-) i selve tuben er der 50 ml.

Blackhead er en lidt mere "prof" side, så der kan I føle jer 100 % sikre, men er sikker på af Smartcaps også er en god side :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)