onsdag den 3. april 2013

Dekoration på vægen

Hej bloggen

Modtog for et par uger siden min første wallstickers til at hænge på væggen.
Hang den derefter op ved fjernsynet.. og bum.. dagen efter var halvdelen faldet ned :-( øvøv, men havde så en veninde på besøg, der så foreslog at jeg kunne prøve at føntørre lidt på det - og ganske rigtigt! Det har hunget der siden - tør selvfølgelig ikke at love det er den bedste løsning, men efter føntørringen er det ikke faldet ned igen ;-)
Engang i sidste uge modtog jeg så nr. 2 - den med teksten, som så hænger i min gang. Den hang fint nok, og faldt ikke ned, men kunne fornemme at den "var godt på vej", så den fik også lige en hurtig tur med føntørren, og den har også hunget der siden - så det er jo skønt!

Man kan købe disse fine wallstickers rigtig mange steder - i hobby forretninger, og især på nettet.
Jeg har fundet super mange fine på hjemmesiden YourDecoShop, hvis man er mest til at handle på en "prof" hjemmeside... ;-)

Jeg har selv købt mine på eBay - hvilket er helt udemærket, dog var den der hænger ved mit fjernsyn meget krøllet, da den (lidt dumt, ja) bare var rullet sammen og proppet ned i en kuvert - jeg lagde den lige "i klemme" en uges tid, så den kunne rette sig bare en smule mere ud - er heller ikke i tvivl om, at det var fordi den var så krøllet at den var faldet ned dagen efter.
Lige præcis det blomster/sommerfugle mønstre jeg har, kan I finde lige HER, men har også fundet et andet et, der virkelig også er super fint, og minder en del om - det kan I finde lige HER.

Den anden, som hænger ude i min gang, var dog rullet omkring noget skumgummi af en art, men den var så tilgengæld halvt bøjet, og det var derfor også ret krøllet, men da det jo ikke er helt så stort som det andet, var det heldigvis ikke så slemt.
På den i gangen står der "Be yout own kind of beautiful" - synes det er super flot, og et rigtig sødt lille citat.
Teksten kan i finde lige HER.

I kan altid bare gå ind på eBay og søge på "wall stickers" og så kommer der en masse fine frem - men HUSK at I kan risikere at I får noget der nærmest er helt krøllet sammen og der er lang levering - hvis I ikke har noget imod det, kan I jo sagtens gøre det, men ellers kan man også lave en søgning på Google og finde nogle hjemmesider, som også har en masse fine, og til super gode priser.

Synes denne dekorations måde er super fin - og så er dem jeg har valgt jo også super tøsede, og det er jo ikke et minus!

Er I ligeså vilde med dem, som jeg selv er? ;-)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)