mandag den 22. april 2013

Studenterkjoler på Bubbleroom

Hej bloggen

- har fundet 3 kjoler på Bubbleroom, som kan være mulige studenterkjoler til jer. SYnes selv at specielt nr. 2 er vildt flot - bl.a. fordi jeg godt kunne tænke mig en med ærmer, hvilket jeg synes er ret svært at finde, hvis den skal være flot.
Dem her er lidt dyrere end dem fra mit tidligere indlæg som I finder lige her - men synes virkelig også de er fine :-)
Der er links under billederne

Hanna dress // Kasia dress // Dip back hem dress
Husk at følge mig på facebook lige HER :-)

2 kommentarer:

  1. Tænk at det allerede er den tid. Jeg synes at tiden går alt for stærkt. Men det er nogle super fine kjoler du har fundet :)

    Hvis du har lyst, så har jeg en give away kørende :)
    http://www.idasblog.dk/2013/04/give-away-5.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg synes også at det er gået ufatteligt stærkt :-) er glad for at du kan lide dem!

      Jeg kigger lige forbi, det er altid dejligt med en give away :-)

      Slet

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)