onsdag den 17. april 2013

Maxikjoler fra Utopia Clothing

Hej bloggen!

Jeg fortalte jo igår, at Utopia Clothing åbnede op for salg i går aftes kl. 18, for 3. gang! Og 3. gang VAR lykkens gang - denne gang brød siden ikke sammen, og jeg (og mange andre) fik bestillinger igennem. Ejeren af siden har endda været så sød at forlænge rabatten med de -20 % helt til kl. 18:00 i aften, så piger - skynd jer!

Nå, men for halvanden uge siden købte jeg jo en sort polka prikket maxi kjole derinde, og synes den var så fin. Så fin, at jeg måtte eje en mere! Den kan mere end anbefales - kjolen sidder godt, og den er SÅ skøn at have på - helt perfekt til sommeren.
Ville bare have bestilt den korale til de -20 % igår, men pludselig havde de ikke den korale længere - øv! Så fandt en turkis og en med flag print på istedet... og så kunne jeg ikke helt bestemme mig, så endte med at købe dem begge to - så min konto er ikke glad for mig, men glæder mig til at de kommer! ;-)

HUSK at I kan nå det til de -20 % helt indtil kl. 18!
- men vær' hurtige, for det går stærkt :-)))


I kan finde den polkaprikkede HER, den turkise lige HER og den med flaget lige HER

I kan forresten følge Utopia Clothing på facebook lige her, hvor i kan følge med i konkurrencer og lækre tilbud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)