mandag den 12. november 2012

Bloggen start! Nyt køb

Hej skønne tøser - og herrer, hvis der skulle være nogle af dem!


Jeg har længe tænkt på at starte en blog, og nu skulle det være! Jeg har længe fulgt mange andre og har med tiden fået mere og mere lyst til det selv. Jeg vil forsøge mit bedste - dele min viden (den jeg har!)  med jer. Jeg vil dele gode tips, køb, min hverdag og alle de lækre sager jeg kan med jer! Håber selvfølgelig det er en god måde, at dele noget af mig med jer, så vi alle kan få noget ud af det - i det mindste underholdning, men forhåbentligt også gode råd og andet lækkert.
Allerede idag, vil jeg starte med at vise jer, et køb jeg har gjort idag; en lækker halskæde, fra eBay til den lette sum af 18 kr. Find den her!


Det tager jo som regel lidt tid, før det kommer, da det jo er fra udlandet, men kan give en update når den lander! Og jeg håber håber håber at den er en smule større, end den ser ud - som mange af jer sikkert ved, er billederne jo sjældent nogle de selv har taget på eBay!


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/4222547/?claim=wjd8cy25k33">Follow my blog with Bloglovin</a>

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)