mandag den 19. november 2012

Weekenden!

Hej bloggen!
Har I haft en god weekend og hvad har I brugt den på?

Jeg brugte min fredag på efter skole på at hygge med en veninde, hvor vi lavede tunmusse (lækkert!) og jeg tog derefter med hende til frisøren (og i Føtex for at købe gifler til en 10'er, win win!).
Jeg skulle møde på arbejde som tjener kl. 17, hvor jeg skulle arbejde med en anden veninde Sissel - da vi havde fri, tog vi hjem til mig og spiste den lækre tunmusse, som endnu ikke helt var stivnet, så det var nok nærmere tunsalat - men det var godt! Derefter var vi oppe ved en anden veninde, som skulle flytte, for at sige farvel og så tog vi begge hjem derefter.
Lørdag morgen hentede Sissel mig, da hun jo skulle holde tøsejulefrokost, og jeg hjalp hende med at gøre klar, inden resten kom kl. 13 - og nøj hvor var det hyggeligt! Da det var ved at blive sent, tog vi i gaden - julefrokosten var skide god, men gaden var mindre heldig - tror vi var for trætte :-)
Natten til søndag sov jeg ved mine forældre, og hyggede med min mor hele søndag. Om aftenen kom min kæreste og vi spiste der, så forbrydelsen og tog hjem :-)
Alt i alt, dejlig weekend!

xoxo 

- ligger billeder ind fra julefrokosten senere, da jeg faktisk helt glemte at tage nogle - men det gjorde de andre til gengæld!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)