torsdag den 15. november 2012

New year inspiration?

Jaaa, jeg er måske lidt tidligt ude.. men har trods alt ikke bestilt endnu! Men vil lige høre hvad i synes om disse to kjoler, som er fra henholdsvis MissMartins og Nelly.

Jeg ved ikke rigtigt om de er mig eller om de ikke er - ville hvert fald lige dele dem med jer! Personligt er jeg mest til ingen ærmer eller ærmer i begge sider, men synes de begge to er søde alligevel. Kan rigtig godt lide at der er chiffon på, som giver det gennemsigtige stykke - og pailletter elsker jeg!

Tror jeg er selv mest til kjolen fra Nelly, hvilken kan I bedst lide?

<- Kjolen til venstre er fra www.missmartins.dk og kan findes HER til 299 kr. 
Kjolen til højre er fra www.nelly.com og kan findes HER til 249 kr. ->



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)