tirsdag den 27. november 2012

New in 271112

Hej med jer ;-)

Disse par fine ting lagde i min postkasse idag, da jeg kom hjem.

Den ene var en kæde jeg har købt - ved ikke rigtig om den er mig eller om jeg får den brugt, men vil da helt klart give et forsøg - hvad synes I om den?

Det andet ved jeg ikke om I kan se hvad er, men det er en form for "negle stativ", hvor jeg skal have lagt alle mine forskellige farver gele på - så jeg kan se hvad jeg har at vælge imellem - bare en ting jeg faldt over en dag og synes kunne være sjov at have ;-) hvad synes I?


'







2 kommentarer:

  1. Jeg tænkte godt nok, hvad søren det første var, da jeg kiggede billederne igenne, men super smart med sådan en til neglelak :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - det var egentligt også neglelak jeg først havde tænkt den til, men har simpelthen så mange, at jeg alligevel ikke ville kunne finde ud af det - så skulle det også kun være for sjov - så jeg tænkte at mine forskellig farver gele kunne komme på den (selvom jeg slet ikke har 50 forskellige farver gele endnu ;-))

      Slet

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)