tirsdag den 13. november 2012

Tidligere eBay fund

Hej søde læsere!
Tænkte at jeg lige ville vise jer et par af de lækre eBay fund, jeg har fundet inden for den seneste korte tid - mens jeg ikke havde oprettet bloggen!


Først vil jeg lige vise jer denne lækre magnetiske neglelak! Rimelig smart og til 14,50 kr, mener jeg helt bestemt at det går an! Har dog prøvet den og blev en liiille smule skuffet. For det første tørrer den meget hurtigt - ja det er smart, men ikke når man skal nå at lave magnet mønstret først! Og så er magneten ikke så praktisk - men den er der. Så det er én finger ad gangen, så væbn jer med tålmodighed, hvis i bestiller ;-) dog kan jeg råde jer til at købe en af Depends magnetiske neglelakker, og bruge magneten derfra istedet - synes det er en del nemmere :-)
Den fåes i flere farver - find neglelakken her!
Selvom jeg modtog dette lækre 'moustache' sæt for længe siden, har jeg endnu ikke haft det i brug - synes det er utrolig sødt og til 15,50 kr. for hele sættet, bliver det kun endnu bedre! Find sættet her.

Ville vise jer denne lækre kæde jeg også har købt, men nu ser det desværre ud til at den er blevet udsolgt - øv!  Den kostede kun 18 kr og er riiigtig lækker! Den kunne findes her. MEN - bare rolig, jeg har også en anden, som er i samme stil, i kan glæde jer over istedet - den ses lige nedenfor!

Denne skønne kæde findes her og koster også kun 18 kr.! Det er en del at sparre, når man tænker på at præcis den samme halskæde (går under statement) sælges herhjemme til ca. 129 kr. Så igang med at bestille folkens ;-)

Det sidste jeg vil vise jer i dette indlæg, er denne skønne dobbelt ring, til kun 6 kr! Sikke da et fund, den er jo super sød ;-) find den her!

Det var det, for denne gang - men jeg lover at der kommer meget mere!
Jeg håber at I kunne bruge noget af det, og at i selvfølgelig har lyst til at komme igen!

- Debbie Sofie

8 kommentarer:

  1. Haha, mustache-ringen er nok mere sjov end pæn - men absolut meget i Movembers ånd;-)

    linesaarhus.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det har du helt sikkert ret i - det er sikkert derfor at jeg endnu ikke har fået det brugt! ;-) men prøves, det skal det da!

      Slet
  2. Super fine ting du har fundet. Har selv købt dem sidste halskæde på dine billeder og den er jeg super glad for :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er jeg også! Den er super fin - har bestilt en anden(som jeg dog ikke har modtaget endnu), der er en smule større, den kan jeg også lige få lagt ind! :-)

      Slet
  3. Sikke nogle fine ting du har fundet (;
    jeg er bare så dårlig til at få tjekket ebay,
    men der er godt nok mange fine sager <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, og utrolig gode priser - det kan godt betale sig! (..men pas på, jeg er nærmest blevet afhængig;-))

      Slet
  4. Har også selv haft kig på de to halskæder og den ene ryger nok med hjem i næste måned :)

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, man kan jo ikke stå for dem - vel? ;-)

      Slet

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)