torsdag den 15. november 2012

KUP! Nelly shoes på Members

Hvis i bliver medlem af Members, kan I de næste 2 dage få Nelly sko til utrolig billige penge!
Husk at at der er MANGE flere end bare de 4 par jeg lige har vist jer! Så skynd jer at blive medlem!
Bliv medlem HER!

(hvis I skriver jeres mail i kommentar, kan jeg sende jer direkte til Members, så I kan handle med det samme, uden at skulle vente på at blive godkendt at dem først - så får I en mail, som I bare skal følge - og wupti, så kan i handle sko!)
God fornøjelse søde læsere! - det skal lige siges, at siden både er til drenge og piger, og at der er rigtig mange gode tilbud, til begge parter!

Disse er jo heller ikke dårlige vel? Sat ned fra 379 til kun  161 kr.
Disse, som er en af mine favoritter fra 399, som nu kun koster  136 kr!
Se foreksempel disse lækre sko, sat ned fra 399 kr, til
kun 82 kr! Bedre kan de jo næsten ikke blive.
Sat ned fra 299 til nu kun 80 kr.



6 kommentarer:

  1. Jeg er vildt med støvletterne med den gennemsigtige hæl. De ser ud til at være vildt fede :)

    /Stine
    http://mereglimmer.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tro mig, jeg overvejer og MEGET om de skal hjem til mig - men skal overveje hurtigt ;-)

      Slet
  2. Yay, jeg skynder mig derind. TAK :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak - håber du finder nogle lækre sko (eller andet;-))

      Slet
  3. Tak for tippet :)
    Jeg er helt vild med par nummer 2 - Sikke en fantastisk hæl! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak - det er også min favorit :-)

      Slet

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)