fredag den 16. november 2012

Ear cuffs - hot/not?

Hej bloggen!

Jeg kom lige til at tænke på ear cuffs - og selvfølgelig lavede jeg en søgning på eBay så ;-) hvad synes I om dem? Jeg kan ikke rigtigt bestemme mig for og jeg synes de er utrolig flotte eller bare enormt kiksede - de er jo lidt fede på en eller anden måde, meeen.. hvad synes I?

Har lige fundet et par eksempler(som i øvrigt er enormt billige!!) og har selvfølgelig linket til dem, hvis I skulle blive forelsket i nogle af dem :-)
Starter med denne, som er en smule neutral (i forhold til andre;-)). Find den her, til 6 kr.

Hvad synes du? Find den her til kun 6 kr.

En af dem jeg bedst selv kan lide, er denne til også kun 6 kr. 

6 kr. INKL porto HER

..og nu blev internettet meget langsomt på skolen (og skal til at lave dansk, bum bum..), så det var de par eksempler i fik for denne gang(og billige, ikke? men det skader jo aldrig), men hvis I vil se flere, er det bare at søge på ear cuffs på eBay - for at finde disse, har jeg ændret søgning til 'fra lav-til høj pris'

God førnøjelse og god weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)