onsdag den 21. november 2012

Nitter på kjole?

Hej bloggen!

Nu kommer den kreative Debbie frem ;-) jeg går lidt med nogle tanker om, at lave ''min egen'' kjole med nitter.


Jeg har en ''gammel'' kjole fra H&M lidt á la denne, som jeg egentligt ikke rigitigt bruger, da jeg synes den er for kedelig.

Jeg tænkte at jeg måske kunne sætte nogle nitter over ærmerne, henover hele kjolen eller måske langs kraven.


Hvad synes I? Jeg kommer lige med et par eksempler på noget af det, jeg har haft i tankerne.

- kom meget gerne med respons på hvad I synes, eller gode råd til andre idéer eller hvilken metode jeg evt. kan bruge :-)






Her kommer eksemplerne:






Hvad synes I? Hvilken en er favoritten?

I kan også følge mig inde på facebook HER, ved at gå ind og like min side :-)

- Debbie

2 kommentarer:

  1. Jeg synes at nitter på skulderen er rigtig fedt (:

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej kit! Det er også dem jeg selv hælder mest til ;-) ikke for meget, men stadig utroligt flot!

      - knus!

      Slet

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)