onsdag den 14. november 2012

Gelnails

Jeg ville lige vise jeg nogle negle jeg lavede for noget tid siden - synes ikke de er så pæne længere, men i kan se dem nedenunder!!
Jeg elskede den guld zebra tipper da jeg købte dem.. og lavede dem... men da de var færdige, blev jeg skuffet! Synes de ser alt for 'kunstige' ud! Og selv da de var helt nye, synes jeg de så gamle ud.. og ikke nok med det, så er tipperne utrolig dårlig kvalitet - de er fra eBay, og når det er designtipper, skal man ikke altid forvente det helt store af kvaliteten og dette var en af gangene - dog skal det lige siges, at jeg aldrig har haft problemer med 'almindelige' tipper jeg har købt derinde :-) så hold jer ikke tilbage.

Jeg har bestilt en rød glimmer gelé (som jeg allerede har modtaget, juhu!), som jeg har tænkt mig at bruge næste gang - den passer jo lige til julen! Og selvfølgelig skal jeg nok vise jer, når jeg har fået dem lavet :-)

God dag til jer alle!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din mening, jeg tager glad imod :-)